Mijn SallandWonen

In 'Mijn SallandWonen' kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, vanaf elke plek snel uw zaken regelen bij SallandWonen. 

Via MijnSallandWonen kan ik geen adreswijziging doorgeven. Wat nu?

U kunt uw adreswijziging schriftelijk of per e-mail aan ons doorgeven. Wij zorgen voor aanpassing in ons systeem.

Wat kan ik met 'Mijn SallandWonen'?

Door in te loggen op 'Mijn SallandWonen' kunt u:

  • reageren op ons woningaanbod
  • uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
  • de gegevens van uw woning bekijken
  • een reparatieverzoek melden
  • de huur opzeggen
  • uw huur betalen
  • betalingsregeling aanvragen
  • betaalwijze aanpassen
  • bankrekeningnummer wijzigen
  • een aanpassing of verbetering in uw woning aanvragen
  • overlast melden
  • etc.

Ik kan niet inloggen op de website van SallandWonen. Kan dit opgelost worden?

Als u niet kunt inloggen, neemt u dan telefonisch contact met ons op. Bel ons dan op 0572- 348 348.

Wij kijken dan in onze administratie of al uw gegevens juist staan ingevuld. Als alle gegevens juist zijn sturen wij u een e-mail:

1. In de e-mail staat een activatielink
2. klik op deze activatielink. U komt op een controlepagina.
3. Vul de controlevragen (postcode en huisnummer) en een zelf te kiezen wachtwoord in.
4. U bent nu ingelogd op onze website.

Ik ben mijn wachtwoord van 'Mijn SallandWonen' kwijt. Wat kan ik doen?

Ga naar 'Mijn SallandWonen' en klik op wachtwoord vergeten. U kunt hier uw e-mailadres invullen en u krijgt daarin een mail met verdere instructie.

ik beschik niet over een computer, hoe gaat het nu verder?

Als u geen computer heeft, blijft alle correspondentie verder per post gaan. Als u vragen heeft, kunt u nog altijd telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer (0572) 348 348 of tijdens onze openingstijden bij ons binnenlopen. Wij helpen u graag.

Uw vraag is niet beantwoord of u kunt de juiste informatie niet vinden? Stel hieronder uw vraag en wij beantwoorden deze zo spoedig mogelijk.

Stel een vraag