Niet tevreden

Maak uw keuze

Gerelateerde vragen

Ik heb een klacht over een medewerker of jullie dienstverlening. Wat moet ik doen?

Algemeen

Bespreek uw klacht zo snel mogelijk, nadat de ontevredenheid is ontstaan, met de medewerker die erbij betrokken is. De medewerker kan dan misschien direct het probleem oplossen. U kunt dit telefonisch bespreken met de betrokken medewerker of een afspraak maken.

Vindt u het moeilijk om uw ontevredenheid met de medewerker zelf te bespreken, of komt u er samen niet uit?
Meld het dan bij SallandWonen. Dat kan via de direct regelen knop: Niet tevreden? of schriftelijk bij SallandWonen. Binnen 7 werkdagen hoort u van ons. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Meer over dit onderwerp

Wat doet de huurcommissie?

Algemeen

De Huurcommissie is een onafhankelijke landelijke organisatie. Zij doen uitspraak bij geschillen tussen huurder en verhuurder. Bijvoorbeeld over de huurprijs en servicekosten. Neem altijd eerst contact met ons op. We willen het probleem graag samen met u oplossen.

Komen we er niet uit? Dan kunt u de huurcommissie inschakelen. Op de website van de Huurcommissie vindt u alle informatie.

Meer over dit onderwerp

Met welke geschillen kan ik terecht bij de Huurcommissie?

Algemeen

Bent u het niet eens bent met de huurprijs ? Of bent u het niet eens met servicekosten of kosten voor nutsvoorzieningen? En komen wij er samen niet uit?

Dan kunt u mogelijk de Huurcommissie inschakelen om een uitspraak te doen over uw probleem. Als u een geschil indient bij de Huurcommissie dan zijn daar kosten aan verbonden. De uitspraak van de Huurcommissie is bindend. Op de website van de Huurcommissie vindt u alle informatie.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een vrije huursector (geliberaliseerde) woning. Kan ik dan ook bij de Huurcommissie terecht?

Algemeen

De Huurcommissie kan alleen in de eerste 6 maanden van uw huurcontract de huurprijs en de onderhoudsstaat van de woning voor u controleren. Dit heet een toets aanvangshuurprijs. Meer informatie vindt u op de website van de Huurcommissie.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een woning van jullie gekocht en ik heb daar een klacht over. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt uw klacht via email indienen via klantencentrum@sallandwonen.nl

We vragen u duidelijk uit te leggen waar u ontevreden over bent. Bij technische klachten vragen wij u ook foto's toe te voegen indien mogelijk. Dit voorkomt onduidelijkheid. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, nemen wij of de makelaar contact met u op.

Meer over dit onderwerp