Klanttevredenheidsmeting

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening.

Als klant wil je snel, slim en vriendelijk geholpen worden via elke manier waarop je contact zoekt – de balie, per brief, telefoon, e-mail of website. Graag willen wij weten of klanten daar tevreden over zijn en wat wij kunnen verbeteren. Of het contact nu digitaal of persoonlijk verloopt.

Metingen onder huurders
Door middel van klanttevredenheidsmetingen onderzoeken we wat de huurder van onze dienstverlening vindt. Wat gaat goed en wat kan beter? Dit laten wij onderzoeken door een extern bureau (KWH) die op gezette tijden een deel van onze huurders een online vragenlijst toestuurt. Hierin vragen wij hoe het contact met ons is ervaren en welke verbeteringen u wenst. Heeft u zo’n vragenlijst ontvangen, wilt u hem dan invullen? Dan kunnen wij ons verder verbeteren.

Metingen via het Klantenpanel
Of we gaan in gesprek of leggen een enquête voor aan ons Klantenpanel.