Gevonden resultaten voor "woningaanpassing"

In deze categorie is 23 resultaten gevonden met uw zoekopdracht.

Veelgestelde vragen

Hoe is mijn woningaanpassing verzekerd?

Algemeen

Heeft u zelf een aanpassing in uw huurwoning aangebracht? Bijvoorbeeld een luxe badkamer, extra keukenkastjes of heeft u een schutting geplaatst? Dan zijn deze NIET verzekerd via de opstalverzekering van SallandWonen. Deze, door huurders aangebrachte woningaanpassingen noemen wij huurdersbelangen. Deze huurdersbelangen kunt u meeverzekeren op uw eigen inboedelverzekering. Informeer hiernaar bij uw verzekeraar.

Meer over dit onderwerp

Wanneer wordt de door mij aangevraagde woningaanpassing uitgevoerd?

Algemeen

Hebben wij de door u ondertekende akkoordverklaring ontvangen en het afkoopbedrag? Dan geven wij de opdracht door aan de aannemer of installateur die de werkzaamheden bij u gaat uitvoeren. Zij nemen contact met u op voor het maken van een afspraak. 

Meer over dit onderwerp

Mijn huur wordt verhoogd als ik een woningaanpassing aanvraag. Hoe werkt dat?

Algemeen

Wij vragen voor een aantal aanpassingen een huurverhoging, bijvoorbeeld voor een dakraam (EUR 6,30), een 2e toilet (EUR 4,15) en het plaatsen of overnemen van een CV-installatie (EUR 17,20). U wordt hiervan altijd vooraf door ons op de hoogte gebracht. 

(prijspeil 2024)

Let op! Als u huurtoeslag ontvangt moet u de wijziging van de maandelijkse huurprijs zelf doorgeven aan de Belastingdienst/Toeslagen.

Meer over dit onderwerp

De huur van mijn woning is verhoogd door een woningaanpassing. Hoe wordt de huurtoeslag aangepast?

Algemeen

Als u de nieuwe huurprijs via de website van de Belastingdienst/huurtoeslag doorgeeft, passen zij uw huurtoeslag aan. U kunt ook bellen met de Belastingtelefoon 0800-0543. Houd uw Burgerservicenummer bij de hand. Dit nummer staat op uw paspoort, loonstrook en rijbewijs.

Meer over dit onderwerp