Op welke manier kunt u meepraten!

De wensen van onze (toekomstige) huurders staan voorop.
We staan dichtbij onze klanten en weten wat er onder hen leeft.
We vinden het belangrijk dat onze huurder kan meepraten en meedenken.

Meepraten en meedenken als individuele huurder

Meepraten en meedenken als individuele huurder

We vinden het belangrijk dat onze huurder kan meepraten en meedenken. Daarom organiseren we voor onze huurders:

  • klantenpanels
  • huurdersgesprekken - via koffiegesprekken
  • huurderenquêtes
  • woningzoekendenonderzoeken

Via een bewonerscommissie

Groot Onderhoudsprojecten voeren we uit in nauw overleg met de bewoners en hierbij wordt meestal een bewonerscommissie samengesteld uit de betrokken huurders. 

Sommige appartementsgebouwen hebben een vaste bewonerscommissie waar wij regelmatig mee praten. 

Dagelijks contact met de organisatie

Voor het dagelijks contact tussen huurders en de organisatie stellen wij vier kanalen gelijkwaardig open:

  • persoonlijk contact door (op afspraak) op kantoor langs te komen
  • telefonisch contact
  • contact via mail of brief
  • een selfserviceconcept (direct regelen-knoppen) via de website en 'MijnSallandWonen', het zogenaamd klantportaal.

Meld het ons

Bent u niet tevreden of juist wel? We horen het graag. Meld het ons. 

Wilt u uw stem laten horen via een belangenorganisatie?

Dan kunt u lid worden van een huurdersvereniging