Technisch administratief medewerker
Omschrijving
Wat ga je doen?
Samen met je collega’s doe je de (werk)voorbereiding van het planmatig onderhoud. Denk hierbij aan RGS onderhoud aan de buitengevel en technische installaties. Je verzamelt en controleert allerlei data en houdt de woningcartotheek actueel. Ook informeer je onze huurders over het onderhoud aan hun woning en beantwoordt hun vragen.
Daarnaast ben je aanspreekpunt en neem je reparatieverzoeken in behandeling van de verhuurde zorg- en bedrijfspanden. Je zorgt voor de planning en uitvoering van de reparaties. Uiteraard doe je dat allemaal voor een tevreden klant.
Wie ben je?
Je bent administratief goed onderlegd, je bouwkundige kennis is up-to-date en je hebt verstand van duurzame installatietechniek. Je ziet het als een uitdaging data op orde te brengen en te verwerken en je weet goed je weg te vinden in automatisering. Je bent een zelfstandige en klantgerichte collega die makkelijk samenwerkt. Je hebt een sociaal hart en kiest bewust voor het werken bij een woningcorporatie.
Je hoeft niet alles zoals hierboven beschreven al volledig te beheersen, je kunt en mag bij ons leren. Je beschikt over een MBO-4 diploma bouwkunde of je hebt aantoonbare relevante werkervaring op dit niveau.
Wat bieden we jou?
Wij bieden een zelfstandige functie en dan krijg je de mogelijkheid om je te ontwikkelen en de ruimte om verantwoordelijkheden en initiatieven te nemen. Bij voorkeur zie je deze baan niet als je eindstation en heb je ambitie om door te groeien binnen onze organisatie. En verder krijg je:
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken.
- Een baan waar je voor 80 % binnen en 20 % buiten werkt.
- Een eigen opleidingsbudget om aan je ambities te werken.
- Een modern kantoor om in te werken met een informele werksfeer en betrokken collega's.
- De arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO Woondiensten, niveau F, minimaal €2.684,- tot maximaal € 3.438,- bruto fulltime.
- Een aanstelling voor de duur van een jaar met uitzicht op een baan voor onbepaalde tijd.
Wie zijn wij?
Als actieve en betrokken plattelandscorporatie in de gemeenten Raalte en Olst-Wijhe staan wij voor duurzaam, betaalbaar en plezierig wonen. SallandWonen is er speciaal voor de huisvesting van mensen die daar zelf minder goed in kunnen voorzien. Als maatschappelijk ondernemende organisatie stelt SallandWonen de huurder centraal. SallandWonen streeft dagelijks naar een betere dienstverlening en heeft een informele werksfeer en betrokken collega’s.
De afdeling Vastgoed bestaat uit 15 collega’s en is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, voorbereiden, organiseren en laten uitvoeren van nieuwbouw, onderhoud- en renovatieprojecten. Daarnaast houdt de afdeling zich bezig met de planning en uitvoering van planmatige onderhoudswerkzaamheden.
Is dit echt iets voor jou?
Stuur dan je brief en CV voor 7 december 2023 via het sollicitatieformulier
Vragen over de inhoud van de functie? Bel met Hilco Haarsman, manager Vastgoed 06 53728130.
Een integriteitsonderzoek maakt onderdeel uit van de procedure.