Reparatieverzoek

- Er is iets stuk in mijn huis.
- De centrale verwarming doet het niet.
- De elektrische deuren van mijn woongebouw gaan niet meer open.
- De lift doet het niet meer.

Wat kunt u doen als er iets stuk is in uw huis?
1. meld dit op de website via via de direct regelen knop: 'Reparatieverzoek indienen' 
2. of bel ons via 0572- 348 348.  

Wat gebeurd er dan?
3. SallandWonen komt bij u om de reparatie te doen. U maakt hiervoor direct een afspraak.
4. Komt een ander bedrijf de reparatie doen? Dan neemt het bedrijf contact op met u
om een afspraak te maken wanneer ze kunnen komen. 

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Er is iets stuk in mijn huis. Waar kan ik dat melden?

1. meldt dit op de website via via de direct regelen knop: 'Reparatieverzoek indienen' 
2. of bel ons via 0572- 348 348.  

Wat gebeurd er dan?
3. SallandWonen komt bij u om de reparatie te doen. U maakt hiervoor direct een afspraak.
4. Komt een ander bedrijf de reparatie doen? Dan neemt het bedrijf contact op met u
om een afspraak te maken wanneer ze kunnen komen. 

Waar kan ik vinden welke reparaties jullie uitvoeren en welke ik zelf moet doen?

We hebben dit in de folder 'Onderhouds ABC-wie doet wat?' staan, maar op dit moment is deze folder niet op de website te vinden. 

Bel ons daarom. Dat kan via 0572- 348 348.

Ik ben mijn sleutel kwijt, ik kan mijn woning niet in. Wat kan ik doen?

Heeft u geen reservesleutels meer en kunt u niet in uw woning komen? Dat is erg vervelend. Wij hebben geen reservesleutels van onze woningen.

U kunt hiervoor bellen met Kluizen en Sloten, telefoonnummer 074 - 24 23 924 of 06 - 54 91 82 64. Zij komen om de deur van uw woning te openen. Deze kosten zijn voor u en moeten direct afgerekend worden. Dit kan contant of via een PIN-betaling.  Kan de deur alleen geopend worden door het slot te vervangen? Dan zijn deze kosten ook voor u.

Er ontbreken sleutels van de raamboompjes. Wat kan ik doen?

Alle sleutels op raamboompjes zijn hetzelfde. U heeft aan 1 sleutel dus genoeg. Is er geen enkele sleutel? Dan kunt u deze bij ons bestellen via een reparatieverzoek. Een reparatieverzoek kunt u indienen via de direct regelen knop: 'Reparatieverzoek indienen' op onze website of bel ons op 0572- 348 348.

Ik heb een probleem met mijn buitenkraan. Wat kan ik doen?

Een buitenkraan is vaak overgenomen van de vorige huurder. Als u een probleem heeft met de buitenkraan moet u zelf voor een oplossing zorgen.

Voorkom schade en kosten door uw buitenkraan op tijd af te sluiten voor de vorstperiode. 

Ik wil graag een klus gedaan hebben, wat niet onder het onderhoud van SallandWonen valt. Waar kan ik terecht?

U kunt informeren bij de uw gemeente. Er is een vrijwilligersdienst die u misschien kan helpen:

Gemeente Olst-Wijhe:
Vrijwillige hulpdienst Ut Huus Olst-Wijhe, 0570-563600, www.uthuus.nl

Gemeente Raalte:
Algemene Hulpdienst: 0572-355000 (kantoor Raalte) of 0572-382502 (kantoor Heeten) www.hulpdienstraalte.nl