Klacht over SallandWonen?

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens wat fout.

Bent u niet tevreden over een medewerker,  de wijze van handelen door SallandWonen, of over een ingehuurd bedrijf door SallandWonen? Meld dit dan bij ons. Wij leren graag van onze fouten!

Dit kunt u direct doen .

Veel gevraagd over Klacht over SallandWonen?

Ik heb een vrije huursector (geliberaliseerde) woning. Kan ik dan ook bij de Huurcommissie terecht?

De Huurcommissie kan alleen in de eerste 6 maanden van uw huurcontract de huurprijs en de onderhoudsstaat van de woning voor u controleren. Dit heet een toets aanvangshuurprijs. Meer informatie vindt u op de website van de Huurcommissie.

Wat doet de huurcommissie?

De Huurcommissie is een onafhankelijke landelijke organisatie. Zij doen uitspraak bij geschillen tussen huurder en verhuurder. Bijvoorbeeld over de huurprijs en servicekosten. Neem altijd eerst contact met ons op. We willen het probleem graag samen met u oplossen.

Komen we er niet uit? Dan kunt u de huurcommissie inschakelen. Op de website van de Huurcommissie vindt u alle informatie.

Met welke geschillen kan ik terecht bij de Huurcommissie?

Bent u het niet eens bent met de huurprijs ? Of bent u het niet eens met servicekosten of kosten voor nutsvoorzieningen? En komen wij er samen niet uit?

Dan kunt u mogelijk de Huurcommissie inschakelen om een uitspraak te doen over uw probleem. Als u een geschil indient bij de Huurcommissie dan zijn daar kosten aan verbonden. De uitspraak van de Huurcommissie is bindend. Op de website van de Huurcommissie vindt u alle informatie.

Ik heb een woning van jullie gekocht en ik heb daar een klacht over. Wat kan ik doen?

U kunt uw klacht via email indienen via klantencentrum@sallandwonen.nl

We vragen u duidelijk uit te leggen waar u ontevreden over bent. Bij technische klachten vragen wij u ook foto's toe te voegen indien mogelijk. Dit voorkomt onduidelijkheid. Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, nemen wij of de makelaar contact met u op.

Ik heb een klacht over een medewerker of jullie dienstverlening. Wat moet ik doen?

Bespreek uw klacht zo snel mogelijk, nadat de ontevredenheid is ontstaan, met de medewerker die erbij betrokken is. De medewerker kan dan misschien direct het probleem oplossen. U kunt dit telefonisch bespreken met de betrokken medewerker of een afspraak maken.

Vindt u het moeilijk of onmogelijk om uw ontevredenheid met de medewerker zelf te bespreken, of komt u er samen niet uit?
Meld het dan bij SallandWonen. Dat kan via de direct regelen knop: Niet tevreden? of schriftelijk bij SallandWonen. Binnen 7 werkdagen laten wij u weten wat wij met uw klacht doen. Bij spoedeisende zaken krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Bent u tevreden en wilt u ons een compliment geven?

Wij horen het graag! Geef HIER uw compliment door.